შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-3
|
2-1
|
მოსწავლეს შეუძლია მოქმედებების შესრულება რაციონალურ რიცხვებზე
|
უშეცდომოდ ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე
|
ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე,მაგრამ ზეპირი გამოთვლებისას
ჭირდებაშედარებით მეტი დრო
|
რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებისას უშვებს შეცდომებს
|
უჭირს მოქმედებები რაციონალურ იცხვებზე , ხსირად უშბებს შეცდომებს
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე
|
მოსწავლეს შეუძლია ალგებრული
გამოსახულების გამარტივება და განტოლების ამოხსნა
|
უშეცდომოდ ამარტივებს გამოსახულებებს და ხსნის განტოლებას
|
გამოსახულების გამარტივებისას
ან განტოლების ამოხსნისას ზოგჯერ უშვებს შეცდომას
|
გამოსახულების გამარტივებისა და განტოლების ამოხსნისა უშვებს შეცდომებს
|
უჭირს გამოსახულების გამარტივება და განტოლების ამოხსნა
|
ვერ ამარტივებს გამოსახულებებს და ვერ ხსნის განტოლებებს
|
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ობიექტის წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის
შესაბამისად
|
შეუძლიათ გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
|
ზოგჯერ უშვებს უზუსტობებს ამოცანის კონტექსტის შესაბამისობასთან
|
უშვებს შეცდომებს გეომეტრიული ობიექტების ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
წარმოსადგენად
|
უჭირს გეომეტრიული ობიექტების წამოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
|
ვერ ახერხებს გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენას ამოცანის შესაბამისად
|
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების განხორციელება და მათი გამოყენება
|
უშეცდომოდ ასრულებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს ახორციელებს მატ გამოყენებას
|
უზუსტობებს უშვებს გეომეტრიული გარდაქმნებისას ,ახორციელებს მათ გამოყენებას
|
შეცდომებს უშვებს გეომეტრიული
გარდაქმნებისა და ვერ ახერხებს ამოცანაში გამოყენებას
|
უჭირს გეომეტრიული გარდაქმნები დამათი გამოყენება ამოცანის ამოხსნისას
|
ვერ ახერხებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს და მატ გამოყენებას ამოცანის ამოხნისას
|
No comments:
Post a Comment