შეფასების რუბრიკა


შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
10-9
8-7
6-5
4-3
2-1
მოსწავლეს შეუძლია მოქმედებების შესრულება რაციონალურ რიცხვებზე
უშეცდომოდ ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე
ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე,მაგრამ ზეპირი გამოთვლებისას ჭირდებაშედარებით მეტი დრო
რაციონალურ რიცხვებზე მოქმედებისას უშვებს შეცდომებს
უჭირს მოქმედებები რაციონალურ იცხვებზე , ხსირად უშბებს შეცდომებს
ვერ ასრულებს მოქმედებებს რაციონალურ რიცხვებზე
მოსწავლეს  შეუძლია ალგებრული გამოსახულების გამარტივება და განტოლების ამოხსნა
უშეცდომოდ ამარტივებს გამოსახულებებს და ხსნის განტოლებას
 გამოსახულების გამარტივებისას ან განტოლების ამოხსნისას ზოგჯერ უშვებს შეცდომას
გამოსახულების გამარტივებისა და განტოლების ამოხსნისა უშვებს შეცდომებს
უჭირს გამოსახულების გამარტივება და განტოლების ამოხსნა
ვერ ამარტივებს გამოსახულებებს და ვერ ხსნის განტოლებებს
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ობიექტის წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
შეუძლიათ გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
ზოგჯერ უშვებს უზუსტობებს ამოცანის კონტექსტის შესაბამისობასთან
უშვებს შეცდომებს გეომეტრიული ობიექტების ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად წარმოსადგენად
უჭირს გეომეტრიული ობიექტების წამოდგენა ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად
ვერ ახერხებს გეომეტრიული ობიექტების  წარმოდგენას ამოცანის შესაბამისად
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების განხორციელება და მათი გამოყენება
უშეცდომოდ ასრულებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს ახორციელებს მატ გამოყენებას
უზუსტობებს უშვებს გეომეტრიული გარდაქმნებისას  ,ახორციელებს მათ გამოყენებას
შეცდომებს უშვებს  გეომეტრიული გარდაქმნებისა და ვერ ახერხებს ამოცანაში გამოყენებას
უჭირს გეომეტრიული გარდაქმნები დამათი გამოყენება ამოცანის ამოხსნისას
ვერ ახერხებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს და მატ გამოყენებას ამოცანის ამოხნისას







No comments:

Post a Comment

შეჯამება

ქალბატონო მარი დიდი მადლობა, თქვენმა ტრენინგმა სათანადო ცოდნა მომცა,რათა წარმატებით და მოქნილად გამოვიყენო ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლო...